top of page

ÁSZF

www.anamcara.hu

Általános Szerződési Feltételek 

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") a hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.anamcara.hu) történő jogviszonyokra, a weblap és az időpontfoglalás használatára terjed ki.

A weblap működésével, időpontfoglalási, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk. 

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a weboldalon.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus  formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik,  magatartási kódexre nem utal.

 

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAINAK FELSOROLÁSA 

Szolgáltató megnevezése: Ember Judit egyéni vállalkozó 

Szolgáltató nyilvántartási száma: 60671019

Szolgáltató adószáma: 91208633-1-41

Szolgáltató székhelye: 1039 Budapest, Zsirai Miklós utca 2. 9/83.

Szolgáltató e-elérhetősége: anamcara.judit@gmail.com

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:  

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. Jelen dokumentum 2025.07.01-től visszavonásig hatályos.

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a  weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése,  elektronikus tárolása, feldolgozás, újrahasználata és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása  nélkül. 

2.4. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

2.5. Amennyiben bármely rendelkezés az ÁSZF-ben érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak bizonyul, az nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

3. REGISZTRÁCIÓ - KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP

3.1. A weblapon lehetőség van a Kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével regisztrálni és üzenetet küldeni.

3.2. A Kapcsolatfelvételi űrlapon az alábbi adatokat szükséges megadni:

Név: opcionális

Email: kötelező

Üzenet: opcionális

4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

4.1. Jelenleg a honlapon megvásárolható fizikai termékek nem elérhető.

4.2. Jelenleg a honlapon megvásárolható digitális tartalom nem elérhető.

4.3. A weblapon lehetőség van időpontfoglalásra az alábbi szolgáltatásokat illetően:

  • Reiki kezelés

  • Méh szertartás

  • Tértisztítás

  • Szülésrebocsátó Szertartás

  • Sacred Body kezelések

  • FérfiErő folyamat

  • Somagetic kezelések

  • Segítő beszélgetés

4.4. Az elérhető szolgáltatások árlistája az alábbi:

  • Reiki kezelés: 15.000Ft

  • Méh szertartás: 55.000 Ft

  • Tértisztítás: 15.000 Ft

  • Szülésrebocsátó Szertartás: 55.000Ft

  • Sacred Body kezelések:

    • 35.000 Ft (1 facilitátorral)

    • 70.000 Ft (2 facilitátorral)

  • FérfiErő folyamat: 35.000 Ft

  • Somagetic kezelések:

    • De-armoring 35.000Ft

    • Légzés 15.000 Ft

    • Somageteic Ecstatic Experience 35.000Ft

  • Segítő beszélgetés: 15.000 Ft

4.5. A szolgáltatások részletes leírásai, tartalmi elemei megtalálhatóak a honlapon a Kezelések menüpont alatt.

4.6. Az esetleges elírásokért, téves ár adatokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, a Szolgáltatást igénybevevő fél az aktuális árlistában szereplő árat köteles megfizetni.

5. Időpontfoglalás MENETE 

5.1. Az időpontfoglalás elérhető a weblapon az alábbi helyekről:

  • Árak és Időpontfoglalás menü a főmenüben

  • Kezelések almenü adott szolgáltatásra vonatkozó aloldaláról

5.2. Időpontfoglalás:

5.2.1. Szolgáltatás kiválasztása

5.2.2. Időpont ütemezés: Naptár alapján kiválaszthatóak a szabad időponto

5.2.3. Foglalási űrlap kitöltése:

  1. Kötelezően megadandó: Vezetéknév, Keresztnév, Email cím, Telefonszám, Cím (a számla kiállításához szükséges)
  2. Opcionális: Üzenet

  3. Foglalás véglegesítése

5.3. Az Időpontfoglaló felületen a Szolgáltatás ára olvasható. Az időpontfoglalással a Fogyasztó vállalja, hogy a szolgáltatás feltüntetett értékét kiegyenlíti.

5.4. Időpontfoglalás után automatikus email érkezik a Fogyasztó számára, megerősítve a foglalás részleteit.

5.5. Előleg: 15.000Ft-nál nagyobb értékű kezelések esetén 20.000Ft előleg fizetendő. Az előleg fizetés részleteit és határidejét a foglalás véglegesítésekor küldött email tartalmazza. Amennyiben az előleg fizetése nem történik meg az emailben foglalt időpontig, a foglalás törlésre kerül vagy közeli időpont esetén a lemondási feltételekben foglalt érték téritendő.

5.5.  Időpont lemondás feltételei:

15.000Ft értékű kezelések esetén:

5.5.1. Az időpont előtti 72. óráig történő lemondás ingyenes, amennyiben új időpont kerül foglalásra.

5.5.2. Amennyiben a lemondás az időpont előtti 72. óráig bezárólag történt és nem kerül sor új foglalásra, 15.000 Ft rendelkezésre állási díj fizetendő.

5.5.3. Az időpont előtti 48. óráig történő lemondás esetén 15.000 Ft rendelkezésre állási díj fizetendő.

5.5.4. 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás teljes díja fizetendő.

5.5.5. Meg nem jelenés esetén a szolgáltatás teljes díja fizetendő.

15.000Ft-nál nagyobb értékű kezelések esetén:

5.5.6. Az időpont előtti 72. óráig történő lemondás ingyenes, amennyiben új időpont kerül foglalásra.

5.5.7. Amennyiben a lemondás az időpont előtti 72. óráig bezárólag történt és nem kerül sor új foglalásra, az előleg nem kerül visszatérítésre.

5.5.8. Az időpont előtti 48. óráig történő lemondás esetén az előleg nem kerül visszatérítésre.

5.5.9. 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás teljes díja fizetendő.

5.5.10. Meg nem jelenés esetén a szolgáltatás teljes díja fizetendő.

5.6. Az időpont előtt 24 órával a Fogyasztó emlékeztető emailt kap a foglalásról.

 

6. A MEGRENDELÉSEK, IDŐPONTFOGLALÁSOK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS 

6.1. A megrendelések, időpontfoglalások feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés  feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés  leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton  visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

7. ELÁLLÁS JOGA FIZIKAI TERMÉKEKRE ÉS DIGITÁLIS TARTALOMRA VONATKOZÓAN 

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a  fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.  (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék  kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől,  visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult  Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék  kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát  követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló  határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.  

7.2. Mivel a digitális termékek a fenti jogszabály szerint „nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom”-nak minősülnek, így abban az esetben, ha a vásárló a vásárlástól számított 14 napon belül megkezdi a letöltést, (rákattint a letöltési linkre) azzal elveszti a szerződéstől való elállás/felmondás jogát. Ez azt jelenti, hogy ilyen esetben a vásárló nem szüntetheti meg a szerződést, és nem követelheti vissza a vételárat a Szolgáltatótól.

7.3. A vásárló elállási és felmondási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, azon belül is különösen a 20. § és a 29. § szabályozza.

 

8. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

KELLÉKSZAVATOSSÁG  FIZIKAI TERMÉKEKRE ÉS DIGITÁLIS TARTALOMRA VONATKOZÓAN

8.1. Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben  kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.  

8.2. Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:  kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által  választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye  teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a  kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás  arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja,  illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.  Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét  azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott  okot.  

8.3. Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után  haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon  belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől  számított két éves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl  kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.  

8.4. Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.  

8.5.  A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye  érvényesítésének a hibaközlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja,  hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta.  A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles  bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is  megvolt.  

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG FIZIKAI TERMÉKEKRE ÉS DIGITÁLIS TARTALOMRA VONATKOZÓAN

8.6. Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint –  kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.  

8.7. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy  kicserélését kérheti.  

8.8. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos  minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott  leírásban szereplő tulajdonságokkal.  

8.9. Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba  hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E  határidő elteltével e jogosultságát elveszti.  

8.10. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy  forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény  érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania. 

8.11. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége  alól, ha bizonyítani tudja, hogy:  

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,  vagy  

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában  nem volt felismerhető vagy  

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.  A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és  termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.  Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a  kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a  gyártóval szemben érvényesítheti.

 

10. VEGYES RENDELKEZÉSEK 

10.1. A felek a jogvitáikat elsősorban békés úton próbálják meg rendezni, és a peren kívüli megállapodásra törekednek.

11. PANASZKEZELÉS RENDJE (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN) 

11.1. Amennyiben a fogyasztónak minősülő vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók a területileg illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalokhoz is fordulhatnak. A kormányhivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek honlapon.

11.2. A vásárló a Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és címe/elektronikus elérhetősége:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest  Pf.  10.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu

11.3. A vásárlók lakcíme szerint területileg illetékes békéltető testületek elérhetősége az alábbi internetes oldalon érhető el: https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai

 

12. SZERZŐI JOGOK 

12.1. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az  azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a  weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése,  elektronikus tárolása, feldolgozás, újrahasználata és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása  nélkül.

13. ADATVÉDELEM 

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a weboldalon.

Budapest, 2025.09.09.

bottom of page